Afhalen

U kunt uw bestelling altijd zelf ophalen in Amersfoort. Afhalen is mogelijk van dinsdag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. Ook bij zelf ophalen gelden levertijden als aangeven bij het product.

Levertijden

Bij alle artikelen worden levertijden aangegeven. Deze worden continu bijgewerkt en naar beste weten ingevuld. Zij zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen. Zie voor meer informatie onze Algemene Voorwaarden. Door een bestelling te plaatsen gaat u akkoord met onze Algemene Voorwaarden.

Bezorgen

Bij Badkamer Factory heeft u de mogelijkheid om uw producten thuis te laten bezorgen. Bij de bezorging van onze artikelen maken we gebruik van twee vervoerders. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt een vervoerder door ons geselecteerd. Onze vervoerder levert de bestelling buiten tot aan de eerste drempel.

Bezorgen kleine artikelen

Bij Badkamer Factory geeft u de mogelijkheid om uw producten thuis te laten bezorgen. Bij de bezorging van onze artikelen maken we gebruik van twee vervoerders. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt een vervoerder door ons geselecteerd. Onze vervoerder levert de bestelling buiten tot aan de eerste drempel.

Bezorgen grote artikelen/pallet pakketten

De grote en zware artikelen worden veelal verzonden met een extern transportbedrijf. Er wordt alleen op werkdagen en tijdens kantooruren bezorgd. Indien u een afleverdatum heeft gekozen, kunt u op de dag van levering voor een tijdsindicatie telefonisch contact opnemen met onze vervoerder of onze klantenservice. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend. Zendingen worden geleverd aan de hand van de geldende condities en voorwaarden in dit geval AVC.

Levering van deze producten is buiten tot aan de eerste drempel op de begane grond.

Het lossen van de goederen gaat als volgt:

De goederen worden gelost van de laadklep af en met de pallet wagen zover als de situatie het mogelijkerwijs toelaat, voor de deur neergezet. Tot aan de drempel en dus niet tot achter de eerste drempel.

Als voorbeeld: bij een flat dan wel appartement worden goederen gelost op de begane grond tot waar de pallet wagen kan komen.
Indien het afleveradres een locatie is waar geen vrachtwagen kan komen of er tijdsbeperkingen zijn voor vrachtverkeer, dient u ons hiervan zelf vooraf op de hoogte te stellen. De toegang naar het afleveradres moet uit een verharde weg bestaan.
Onze vrachtwagen zijn niet standaard uitgerust met een pinapparaat. Bij aflevering onder rembours dient er dus mogelijk contant te worden afgerekend. Wij kunnen dit niet vooraf aan u opgeven dus houdt u hier rekening mee.

Bezorging op etage

Onze vervoerder levert de bestelling tot aan de (eerste) drempel. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden tot aan de drempel van de portiek afgeleverd.

Bezorging op de Waddeneilanden

Wanneer u op één van de Waddeneilanden woont, dan wordt uw bestelling binnen de geschatte levertijd aan de vervoerder aangeboden die uw bestelling overbrengt naar het betreffende eiland. Het kan dus zijn dat uw bestelling op de Waddeneilanden een langere levertijd zal hebben. Doorgaans dient u rekening te houden met een vertraging van 2 werkdagen en afwijkende leveringskosten.

Verzendkosten

Alle bestellingen vanuit de webshop boven de € 150,00 worden in Nederland gratis verstuurd!

De bezorgkosten voor bestellingen tot €150,00 zijn afhankelijk van de grote en het type product. Voor kleinere artikelen die worden verstuurd via PostNL of GLS zijn de verzendkosten voor Nederland € 6,95 en voor België € 20,00. Voor de grotere artikelen zijn de verzendkosten voor Nederland € 40,00 en voor België €60,00. Levering via Rembours in Nederland kost €20,- extra bovenop de verzendkosten. U kunt zelf bepalen wanneer uw bestelling wordt bezorgd. U vindt de kalenderfunctie bij het invullen van uw gegevens.

U kunt altijd de levertijden aanhouden die bij het product (op de productpagina) staan vermeld. De meeste pakketten worden verzonden met behulp van PostNL of GLS. Grote pakketten (vanaf 200 cm) en breekbare producten (keramiek, spiegels, etc.) worden verzonden met een extern transportbedrijf. Mocht u vragen hebben over het leveren van een bestelling, dan kunt contact met ons opnemen.

Wanneer u uw bestelling naar de Waddeneilanden of in een ander land dan Nederland of België bezorgd wenst te hebben, dan dient u ons hier vooraf over te informeren. Dit kan bij onze klantenservice. Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en bijkomende kosten.