Welkom bij Badkamerfactory.nl!

De webshop waar u 24 uur per dag, 7 dagen per week kunt bestellen. Onderstaand vindt u de meest gestelde vragen over onze webwinkel en de producten.

Wanneer is Badkamerfactory.nl geopend?

Dinsdag t/m vrijdag van 10:00uur tot 18:00 uur. Meer informatie over onze openingstijden vindt u hier

Hoe werkt bestellen op Badkamerfactory.nl?

Om een bestelling te plaatsen op Badkamerfactory.nl gaat u als volgt te werk:

  • Artikel in winkelmand plaatsen:
    Wanneer u op een product op de website klikt, ziet u op de pagina een blauwe knop met “in winkelmand” erop. Wanneer u op deze knopt klikt zal het product automatisch toegevoegd worden aan uw winkelwagen. De aantallen en eventueel wijzigingen kunt u doen op de winkelwagen pagina. Deze is toegankelijk rechtsboven in de pagina bij het “winkelwagentje”
  • Afhalen of bezorgen:
    U kunt op de pagina afrekenen een keuze maken om de producten af te halen of te laten bezorgen.
  • Betaalwijze:
    Op de betaalwijze pagina kunt u kiezen welke betaalmethode u kiest.

    • iDeal
    • Rembours (+ €20,00). U dient rekening te houden met contacte betaling aan de chauffeur.
    • Creditcard
    • PayPal.
  • Bevestiging:
    U ontvangt een bevestiging per e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Tevens krijgt u een factuur in PDF-formaat toegestuurd.

Mocht u vragen hebben over het bestellen bij Badkamerfactory.nl, dan kunt contact met ons opnemen.

Welke betaalmethoden heeft Badkamerfactory.nl?
  • iDeal
  • Rembours (+€15,00)
    U dient dit contant aan de chauffeur te betalen. 
  • Creditcard
  • Paypal
  • Pin/Contant

Lees hier meer over onze betaalmethoden.

Hoe weet ik dat mijn bestelling betaald is?

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail ter bevestiging. Wanneer de betaling mislukt is of als u andere vragen heeft, kunt u ons altijd bereiken op 033- 2022580 of info@badkamerfactory.nl

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij alle artikelen worden levertijden aangegeven. Deze worden continu bijgewerkt en naar beste weten ingevuld. Zij zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen.
U kunt altijd de levertijden aanhouden die bij het product (op de productpagina) staan vermeld. De meeste pakketten worden verzonden met behulp van PostNL of GLS. Grote pakketten (vanaf 200 cm) en breekbare producten (keramiek, spiegels, etc.) worden verzonden met een extern transportbedrijf. Mocht u vragen hebben over het leveren van een bestelling, dan kunt contact met ons opnemen.

Welke verzendkosten zijn van toepassing?

Alle bestellingen boven de € 150,00 worden in Nederland gratis verstuurd!

De bezorgkosten voor bestellingen tot €150,00 zijn afhankelijk van de aard en de grote en het type product. Voor kleinere artikelen die worden verstuurd via PostNL of GLS zijn de verzendkosten voor Nederland € 6,95 en voor België €20,00. Voor de grotere artikelen zijn de verzendkosten voor Nederland €40,00 en voor België €60,00. Levering via Rembours in Nederland kost €20- extra bovenop de verzendkosten. U kunt zelf bepalen wanneer uw bestelling wordt bezorgd. U vindt de kalenderfunctie bij het invullen van uw gegevens.

U kunt altijd de levertijden aanhouden die bij het product (op de productpagina) staan vermeld. De meeste pakketten worden verzonden met behulp van PostNL of GLS. Grote pakketten (vanaf 200 cm) en breekbare producten (keramiek, spiegels, etc.) worden verzonden met een extern transportbedrijf. Mocht u vragen hebben over het leveren van een bestelling, dan kunt contact met ons opnemen.

Wanneer u uw bestelling naar de Waddeneilanden of in een ander land dan Nederland of België bezorgd wenst te hebben, dan dient u ons hier vooraf over te informeren. Dit kan bij onze klantenservice. Zij zullen u informeren over de mogelijkheden en bijkomende kosten.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Dit is zeker mogelijk. U vindt een kalenderfunctie bij het invullen van uw gegevens.

Mag ik mijn bestelling/producten retourneren?

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.

Bij Badkamerfactory BV. kunt u binnen 14 dagen na levering het artikel retourneren. Indien uw retourzending voldoet aan de volgende voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen na levering.
  • Als het compleet en onbeschadigd is.
  • Als het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest.
  • In de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden).
  • Producten die speciaal voor u zijn vervaardigd, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
  • Retouren die niet aan bovenstaande eisen voldoen worden niet in behandeling genomen.

Het volledige aankoopbedrag wordt dan vergoed.

Er gelden een aantal uitzonderingen:

  • Vloer-, wandtegels en mozaïek tegels (i.v.m. tint/batchnummers is dit niet mogelijk).
  • Verbruiksartikelen zoals, lijm, voeg, kit, schoonmaakmiddelen, toiletblokjes waarvan de verpakking is geopend.
  • Cadeau of tegoedbonnen, die reeds aangemeld zijn geweest.
  • Producten die reeds gemonteerd zijn geweest en daarvan sporen bevatten.
  • Producten die ernstig beschadigd zijn die verdere verkoop verhinderen.
  • Producten waarvan de verpakking volledig verwoest is en / of niet meer aanwezig is.
  • Douchewanden, douchecabines waarvan de verpakking open is geweest (zijn hierdoor niet meer te vervoeren).
  • Voor producten waarvan de verpakking licht beschadigd is en of kleine onderdelen missen, vergoeden wij maximaal 50% van het aankoopbedrag.
  • Artikelen die speciaal voor u, op bestelling zijn gemaakt.

Voordat u een product of bestelling retourneert, stelt Badkamerfactory.nl het op prijs dat u contact met ons opneemt. Indien u een artikel wilt retourneren, dient u gebruik te maken van het retourformulier of vraag een retour op de site aan.

Retourzendingen zonder retourformulier worden niet in behandeling genomen.